Ben jij onze nieuwe ‘spin in het web’ met gevoel voor de Nederlandse taal?

Download vacature

Door groei en specialisatie van onze organisatie zijn wij per direct op zoek naar een nieuwe collega op de afdeling binnendienst/secretariaat.

Dit is jouw uitdaging

Als enthousiaste en gedreven spin in het web houd je je bezig met de volgende taken/verantwoordelijkheden:

  • Secretariële werkzaamheden als agendabeheer, beantwoorden van binnenkomende telefoontjes en het opvolgen van eventuele acties, beantwoorden van e-mail en het opvolgen van eventuele acties, postafhandeling;
  • Taalkundig checken en conform huisstijl opmaken en verzendklaar maken van offertes, rapporten en presentaties;
  • Projectondersteuning aan collega’s;
  • Uitvoeren van facilitaire taken als ontvangst van gasten en verzorgen catering;
  • Beheer van het CRM-systeem.

Dit krijg je van ons

Zowel in jouw persoonlijke ontwikkeling als de ontwikkeling binnen jouw vakgebied ben je gedreven. Wij geloven in persoonlijke groei. Iedere medewerker binnen IJsselvliet zoekt intern een eigen mentor, een die past bij jou en bij de fase van jouw ontwikkeling. Daarnaast bieden wij jou:

  • De kans op samenwerken met gedreven en ervaren professionals;
  • Een professionele omgeving waar kwaliteit hoog in het vaandel staat;
  • Een goed salaris en bijbehorende arbeidsvoorwaarden.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke ondersteunende functie (bij voorkeur binnen een dienstverlenende commerciële organisatie).
  • Je bent een kei in het opstellen van teksten en het redigeren ervan.
  • Je hebt ruime ervaring met het werken met het Officepakket (Word, PowerPoint en Excel).
  • Je bent woonachtig in Zwolle of omstreken.
  • Je bent 36- 40 uur per week beschikbaar tijdens kantoortijden.

Daarnaast beschik je over de volgende persoonskenmerken:

  • Je bent proactief.
  • Je bent flexibel, kunt snel schakelen en bent sterk in multitasking. Je weet om te gaan met de hectiek van een adviesbedrijf: het is hollen of stilstaan.
  • Je bent kwaliteitsbewust en gedreven, zet graag ‘de puntjes op de i’.
  • Je bent open/direct en communicatief vaardig.
  • Je bent servicegericht, gastvrij en hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je vindt het prettig om zowel zelfstandig als in teamverband aan een mooi resultaat te werken.
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en bent betrokken.
  • Je hebt relativeringsvermogen, stelt prioriteiten en bent stressbestendig.

Over ons

IJsselvliet helpt organisaties bij het realiseren van de groeidoelstellingen. Dat pakken wij pragmatisch aan: wij schrijven geen dikke rapporten, maar komen met een resultaatgericht en gedegen advies. Daarbij richten wij ons niet alleen op het management, maar ook op de mensen op de werkvloer. Wij brengen nieuwe energie en zetten organisaties en mensen in beweging. Dat is het IJsselvliet-effect.

De samenwerking en synergie tussen de mensen van IJsselvliet vormen de blauwdruk voor onze aanpak. Onze verschillen maken het verschil: wij bekijken een vraag vanuit verschillende disciplines. Daarom hebben wij binnen ons bureau verschillende kennisgebieden bij elkaar gebracht:

  1. financiering;
  2. beheersing;
  3. procesvoering;
  4. personeelsmanagement.

En verder…

  • IJsselvliet bestaat bijna tien jaar en is gevestigd in Zwolle;
  • We zijn met een team van 21 collega’s, waarvan 4 directieleden/eigenaren en
    4 associates;
  • IJsselvliet richt zich op de middelgrote organisaties in Noordoost- en Midden-Nederland.

Het team van IJsselvliet is informeel en gepassioneerd. Met elkaar zijn wij gedreven en betrokken zodat wij een mooi resultaat neer kunnen zetten!

Interesse?

Past het profiel van IJsselvliet bij jou, ben jij onze spin in het web en zoek jij een baan in een dynamische werkomgeving?

Laat het ons weten en stuur jouw sollicitatie per mail naar Jantien van Eerten of bel 038 444 96 71.

 

Behoud van de zaak in de familie: begin op tijd!

Dit blijkt uit een onderzoek dat onder zo’n 200 familiebedrijven in de gemeente Groningen is uitgevoerd. Gemiddeld duurt het zo’n 4 jaar (!) om de overdracht of opvolging goed en helemaal af te handelen. Als belangrijke succesfactor voor het bedrijf wordt de eenheid tussen bedrijf en persoon (DGA) genoemd. Jezelf als DGA of familie bewust zijn van deze factoren en feiten is dus een belangrijke voorwaarde voor een succesvol proces en afronding van overdracht en opvolging.

Lees meer >

Wilt u dat wij contact opnemen? Stuur ons hier een mailtje klik hier